Prádelna a čistírna se svozem a rozvozem po celé Ostravě  | zdarma nebo s příplatkem
Česky English

Čištění koberců - jak často?

15.10.2014

Koberec, jakožto jeden z nejčastějších podlahových povrchů mnoha domácností představuje nejen estetický a na dotek příjemný materiál, ale také určitou hrozbu v podobě alergenů jako je prach nebo roztoči (resp. jejich zbytky). V dnešní době, kdy jsou alergie jednou z nejčastějších obtíží člověka, je potřeba v co největší míře omezovat styk s látkami, které tyto problémy způsobují.

 

Věděli jste, že .... Pravidelným a hloubkovým čištěním koberců můžete omezit množství alergenů ve Vaší domácnosti až o 40%? (podle počtu a velikosti koberců)

 

Jak často je koberce potřeba čistit? Záleží na jejich umístění a četnosti užívání.

 

  • V případě, že máte doma alergika, je vhodné udržovat koberec stále vyčištěný, proto se doporučuje pro tyto případy hloubkové čištění až 3x ročně.
  • Koberce užívané v kancelářích, pracovních plochách a dalších často využívaných místech jsou na tom více-méně stejně. 2-3x ročně.
  • V domácnostech, kde se nepohybují alergici stačí pro udržení koberce v dobré kondici čištění 1x ročně.

 

Hloubkové a důkladné čištění koberců provádíme již od 150 Kč / m2 !

 

Objednávejte ZDE.

 

A na závěr jeden ilustrační obrázek:
Rožtoči v kobercích

Kontakt

Tel:776 125 126
E-mail
E-mail:info@pradelnici.cz
Adresa/Address

Provozovatel:
Aleš Mrůzek, Petr Grepl
Maroldova 2978/1
702 00 Ostrava

Jak pereme

Každý zákazník samostatně!
Vaše prádlo nikdy nepereme společně s prádlem jiných zákazníků.

Zkušenosti!
Prádlo pro Vás perou naše zkušené prádelnice, které udělají vše pro perfektní výsledek.

Podmínky a pravidla služby

V případě, že na zboží chybí ústřižek s informacemi indikujícími správný způsob praní/čištění, bude práno/čištěno na zodpovědnost klienta.

Při přebírání zboží bude klientovi sdělena odhadovaná cena zakázky, od které je k finální ceně vyhrazena odchylka +- 20% po potvrzení s klientem.

Klient vždy obdrží lístek s číslem zakázky, který poté slouží k opětovnému vydání zboží.

Kurýři svážejí/rozvážejí zboží v časech mezi 17:00 a 21:00 každý pracovní den. Klient si zvolí jemu vyhovující čas příjezdu (tolerance pro kurýra je +- 30 minut) a v případě, že kurýr nebude schopen v požadovaný čas přijet, vždy se s klientem zkontaktuje a dohodne na náhradním termínu. V případě, že klient sdělí mylnou informaci a kurýr nebude moci vydat/převzít zakázku, vyhrazujeme si právo na účtování pokuty ve výši až 200,-.

Nezodpovídáme za škody na knoflících, vycpávkách, zipech, plisování, gumových součástech a nápisech, které by vznikly při čištění, zaviněné nesprávným, resp. nedostatečným označením ze strany výrobce.

Nezodpovídáme za úplné odstranění skvrn po jednorázovém čištění, především když skvrny byly staré nebo už předtím prané.

Všechny služby praní a čištění jsou patřičně pojištěny a v případě poškožení/zničení zboží bude klient odškodněn v adekvátní výši.

Kvalitu vykonané práce je nutno zkontrolovat při převzetí zakázky.

Vyhrazujeme si právo odmítnout vykonání služby.

Zadané osobní údaje nebudou v žádném případě sděleny třetím stranám a budou využívány výhradně k interním účelům a případným marketingovým akcím provozovatele.